Lördag.

vi hade en perfekt dag igår, lugn hemma & sen iväg och kikade på ett hus, en sväng på stan & träffade Daniel och sen åkte vi hem till oss & började fixa middag!! Sen kikade vi på idol, hockey och en skräckis.. Världens sämsta typ men men.. Sen gav Noel oss sovmorgon till halv nio, underbara unge.. Det behövde jag, jag har lämnat Noel i ishallen med farfar, pappan har träning och jag ska börja jobba snart.. Så det fick bli så, är bara en timme drygt så hoppas det går bra,. Noel va väldigt trött nämligen..  Saknar redan mitt hjärta. Efter jobbet ska vi hem till min mormor som fyller år idag, verkar som det va igår man besökte kyrkogården? Vi åker dit idag iaf och hälsar på fina morfar! Hoppas eran lördag blir p e r f e k t!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0