Och så händer det där..

 Ja vi har haft en så mysig dag med Marika & Thyra.. Hemma hos oss, pch så promenad ner på stan & lunch! Fina vän! Sen kom pappan hem en snabbis innan han for iväg för samling, Noel är inne i en bär mig period så det var vad jag gjorde fram tills halv sju då vi packade in oss i bilen för att åka till Kallhäll, gick väl inye sådär jätte bra! Startar bilen, packar in Noel, stänger dörren och går till min dörr.. BILEN ÄR LÅST! 
 
Paniken som om fyllde min kropp går inte att förklara, springer upp till lägenheten och hämtar extra nyckeln ganska lugn trotts allt eftersom jag nu kommer komma in i bilen, trodde jag ja? Bilen går inte att öppna, en ensam liten kille i en bil med full värme på, skriker allt han kan & förmår.. 
Efter ett tag skriker han inte längre och såklart tror man ju det värsta då, men han somnade ju bara såklart.. lilla älskling.. 
 
Som tur är har jag världens bästa föräldrar som alltid gör allt för oss. Oavsett vad det är.. Efter 25 låååånga minuter kommer en bärgare som på två minuter får upp rutan och därefter dörren på bilen.. Utan minsta märke och så lätt.. 
 
Världens lättnad men i stor chock!! Dom värsta 30 minuterna i hela mitt liv.. Så hjälplös & med det dyrbaraste man har skrikandes inlåst. 
 
Jag ag kommer aldrig kunna stänga dörren på en startad bil mer, snälla tänk på det ni också med djur eller barn.. Vill aldrig vara med om det här igen.. Hämtar tillslut Carolina vid kvart över sju, är i Kallhäll vid tio över åtta, en sjukt bra match till en början med ledning för NIK och två mål för pappan.. Men sen gick det inte så bra & dom förlorade väldigt orättvist! 
 
Kallhälls klack är ett stort pinsamt skämt.. Skulle inte ens titta på matcherna om jag bodde i Kallhäll.. Spyr!!! Men men.. en bra start på dagen dom inte blev så bra avslut.. vi fick iaf umgås med fina vänner!! Natti natti 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah

Fyfan vilken panik ! Får tårar i ögonen och mår illa bara av att läsa om det. Vilken tur att det gick bra och att han somnade lilla gubben.

2013-11-22 @ 12:04:03

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0