Måndag.

ÅIdag har vi tagit det lungt, Noel ville vakna halv sju sen låg vi i sängen till halv åtta, gick upp och åt frukost, och gjorde oss redo för en pw. En väldigt blöt sådan. Sen gick vi hem, tog en varm dusch, tände ljus och myste till en film medans prinsen sov. ❤ Sen gick vi ner till stan, träffade Madde & Julia. Vi var tillsammans ett tag sen tog jag & Noel en pw till. Sen hem och myste med pappan. och hela kvällen har jag suttit med bilder, armen värker, ögonen går i kors och jag är långt ifrån klar. Många timmars efter arbete. Puh! Imorgon har vi manmaträff på öppna, blir nog bara jag & Sandra men det blir mys. Barnsäkerher står på schemat! Pöss! 
Juste numera tar sig Noel från sittande till krypställning hur lätt som helst, och fort går det. Förut slog han huvudet i golvet. Duktig kille!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0