Sun.

Underbara dagar, får inte nog! 6 km morgonpw, Noel sov vidare i vagnen och jag hann städa, äta frukost i solen & sola mina bleka ben. Sen var det värdering, och vi fick en massa beröm för hur rent, fint, snyggt & noga o bra allt var gjort.. Får veta i slutet av veckan hur det går. Sen åkte vi till Norrtälje, Noel fick presentkort på hm i present så passade på o köpa lite nytt & ett par skor som sitter bra! Så skönt! Ska köpa ett par kavat men vill pröva så dom verkligen sitter! 
 
Sen kom pappan hem strax efter oss & vi åt middag, tog en nap och började traska mot harängen, men det var så himla kallt så pappan fick gå o hämta bilen så vi kunde åka hem sEn & det var tur för det va både iskallt & bäcksvart! Men 5,4 km blev det ändå! Vi kikade solnedgången & tog några familjebiler, det händer inte ofta eftersom mina båda killar hatar min kamera! Bjuder på dom i ett annat inlägg! Imorgon är det kompis mys & vi ska äta lunch ute på en filt!!! Fantastiskt!  
 
 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0