Årets julkort.

37 julkort, stansade, rosett knytna, frimärkta, adresserade, knytna & postade.. Ja att bara lägga färdigbeställda i ett kuvert duger inte för mig, det är ju det roligaste som finns att göra det där lilla extra.. Som julklapparna.. Finns det nånting jag fullkomligt hatar är det julpapper med snögubbar fula tomtar osv, stilrent och fint ska det vara hos oss. Eh ja mig, Fab bryr sig ju inte det minsta.. 

Nu vill jag bara köpa granen & börja pynta den.. Var ju helt bestämd på en kungsgran, men dom vanliga granarna är ju sååå mycket fylligare i toppen, ganska jobbigt att jobba på ett ställe där granarna säljs, kommer aldrig bli nöjd haha. Men nu överväger jag om det kanske är värt barret, nu behöver ju iaf inte släpa den ner från en lägenhet.. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka fina! :)

2014-12-11 @ 21:34:29
Postat av: Threz

Du är verkligen så pysslig, kreativ & duktig.. Minns Noels dopinbjudningar, kyrkoprogram & tack kort.. Alltså vilket jobb!! super mama!

2014-12-11 @ 23:38:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0