Friday im in love

Freeeeeedag, påväg till Stockholm för UL.. Somnade om när klockan ringde o vaknade tio över sju, ska lämna lilleman halv såå lite stressig morgon, som tur är får han ju frukost på dagis direkt vid den tiden.. En väldigt trött kille jag behövde väcka, eller två förresten.. Alltid samma sak.. Men vi blev bara 5 minuter sena.. Så det var bra jobbat känner jag.. Pirrar i magen nu med, nu kommer ju bebis vara mycket större.. Man ser tydligare osv.. Åh.. Ikväll har pappan träning, i vanlig ordning.. Imorgon jobbar jag & på söndag med.. Alltså fick världens bästa tips i en sluten fotosida igår, en gratis extern blixt typ.. Galet.. Var alldeles lycklig o fotade allt jag kunde fota igår haha. 

Noel var ju väldigt trött igår på hockeyn & jag fick bära, hoppa, bära o trappor osv väldigt mycket & idag har jag sååååååå ont i bäckenet.. Kan inte gå normalt.. Inte kul alls, så inga mer dumma lyft.. Lyft med benen,  jo visst.. 

Och så det här med o sova, kan inte sova på vänster sida.. Mitt öra värker så jag vet inte vad, och jag får ingen ro!  med Noel sov jag bara på vänster sida! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästan allt du skriver tyder på en liten lillasyster tycker jag. 😘

2014-12-12 @ 11:08:22

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0