Huvudvärk

Ja den här graviditeten är ju långt ifrån lik när Noel låg i magen, jag lider av huvudvärk i vanliga fall men så fort jag blev gravid med Noel upphörde min huvudvärk o jag blev en ny människa, den hår gången kom den istället tillbaka och ja det är ganska frustrerande att ha huvudvärk vaaaaarje dag, vissa dagar är såklart värre o vissa bättre men ändå, jag har haft ont i huvudet mer eller mindre i 11 veckor, ELVA veckor.. Jag har fått starkare medecin mot det som jag får äta under graviditeten men som inte hjälper, de starkare tabletterna mot illamående hjälper inte heller så det är väl bara gilla läget.. Rätt mysigt o spy ett femtal gånger varje dag faktiskt.. Och mina händer somnar heeeela tiden ?? Nä vilket Depp inlägg.. Även om jag mår skit så hat vi myst ikväll, tacos o sen åkte Pappam lika fort som han kom, nu tänker jag sova eftersom huvudet inte tillåter annat... Sleep tight


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du fått prova omeprasol mot magen och illamåendet, jag blev bättre direkt och slutade spy när jag åt dom varje dag:)

2014-12-04 @ 09:35:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0