Julbord

Precis landat i soffan hemma, är såååå mätt & belåten.. Vilket fantastiskt julbord, morgondagens hamnar nog långt efter.. Känner mig helt slut så ska krypa ner till mina killar som sover tätt intill ikväll, Noel är verkligen en pappagris i sängen, ska helst ligga på honom.. Och ibland på morgonen brukar jag lägga mig bredvid pappan o det går absolut inte för sig haha. Men annars är han nog mammas kille fortfarande.. Det komner han ju alltid att vara, även om han egentligen aldrig brytt sig om jag inte är med honom..

Imorgon jobb på blomsterlandet & sen julbord igen med dom.. Min maaaage är enorm efter kvällens mat, och det håller nog lillen/lillan med om för det bökas en aning nu! Som sagt magisk mat på finaste slottet. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0