Noel

Tänk om om vårt liv filmades, och jag kunde titta tillbaka på alla tokiga, galna, fantastiska & helt underbara saker du gör o säger varje dag. Som när du skrek dig blå dina första veckor i livet, hur du log första gångerna, lärde dig greppa, sitta, åla, krypa, prata & gå. Alla perioder har varit helt fantastiska. Den här perioden är även den enastående, jag kan bara ligga o titta på dig, och du på mig. Sen säger du dom där underbara orden, " min mamma" pussar o klappar mig på kinden. Varje gång vi ska sova och du drar på oss täcket ordentligt, när du vaknar och pussar mig & säger mamma mamma. 

Ikväll låg vi i sången för o sova, Noel vill gärna att pappan också ska ligga bredvid så han går ner från sängen, öppnar dörren försiktigt o stänger den igen o säger schh.. Springer o hämtar pappan o kommer tillbaka. Alltså den här killen, han är så snäll, så omtänksam.. Men också med en jäkla vilja & humör precis som sin mamma. Jag är uppriktig sagt livrädd för framtiden, över att det enda som finns kvar är minnen och foton, tiden går verkligen för fort.. Jag vill aldrig att du växer upp. Vill aldrig vara utan dig. Vårt första barn, vår son, du som gjorde oss till en familj. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0