Onsdag

Idag är det onsdag, det blåser STORM ute.. Nästan lite läskigt.. Hoppas barnen är inne på dagis på morgonen.. Fick väcka lilleman fem i halv nio, såå dumt det känns menmen.. 

Igårkväll skulle jag ju åkt på julbord, men med vidrig huvudvärk & foglossning kände jag att nej, så gott är det inte.. O det är sååå värt att få vara hemma med båda mina killar en kväll.. Och tur var väl det, fabian upptäckte en brand i ett hus nere vid vår sjö igårkväll, en bil hade hunnit ringa och larma och strax därefter kom brandkåren & Noels farfar, Noel blev ju så exalterad o började göra siren ljud vi har aldrig gjort det hemma.. Och det första han säger när jag väcker honom är sirenljud & vill gå o kolla i fönstret.. 

Huset brann ner till grunden & det känns ju såå såå tragiskt.. Men ingen kom till skada o det är ju alltid det viktigaste.. 

Nu kryper mitt morgon illamående fram lagom tills vi ska åka.. Börjar bli en aning less på det nu faktiskt.. 


Magen i vecka 20 med Noel & 19 med pyret.. Faktiskt ingen direkt skillnad? Eller hur, jag som tycker den är enorm den här gången.. Det var den visst sist med!! Men det kanske är formen som gör det, med Noel var det bara en mage, rätt ut.. Nu anar jag redan kärlekshandtag o bredare midja, blä! 
 

Kommentarer
Postat av: MissLie

Jag läste nt. och tänkte va snackar du om? vad för brand? Sen slog de mig att ni har ju flyttat. Ni bor ju inte kvar i lägenheten. Smart jag är. :P Mysigt med en bebis till i nya huset :)

2014-12-10 @ 18:23:27
URL: http://www.misslie.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0