Söndag.

En hel dag i Uppsala igår, helt sjukt mycket folk.. Dom sista klapparna beställer jag eller införskaffar i Norrtälje.. Puh! Sen handlade vi middagen med Louise Daniel o Filippa.. Räkcocktail till förrätt, lövbiffrullader, grekisk sallad & egna klyftpotatisar till varmrätt! Jag & Louise tog en promenad med barnen i kylan, Täbk o få ligga i en varm vagn ! Sen åkte vi hem i tid då Noel var så trött, han somnade direkt men när vi kom hem stod nånting inte helt rätt till, lilla plutten hulkade och skakade & grät.. Men idag är han hur pigg & glad som helst igen, vi blev väckta av ett telefonsamtal vid 8 & sen låg vi i sängen lääääänge.. Nu ska jag lämna lilleman hos sin morfar & jag ska jobba några timmar, dop & solen skiner! Tack tack tack! Sen hämtar jag lilleman o åker o kikar på pappans match.. Måste vinna & idag är jag oå dåligt hockey humör känner jag haha! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0