Utvecklingssamtal

Jaha, mitt första utvecklingssamtal.. Det var i grupp o himla kul o se alla föräldrar.. Vi fick se vad barnen gör på dagarna, bilder videor mm.. Man får ju liksom lite tårar i ögonen när mam ser son lilla kille gå o hålla handen med en kompis, krama en kompis o tillomed pussa! En väldigt söt bild som visades var nät en liten pojke höll händerna på Noels kinder o dom berättade att han hade sagt till Noel att " det är ingen fara Noel, din mamma kommer snart till dig" mitt hjärta smälter.. Det är annars en jätte bra grupp som verkar ha så kul ihop.. Ska bli spännande o se när nya dagiset är klart o en massa barn från en annan förskola flyttar hit! Massa videos från sångstunderna o låtar jag aldrig hört, satte på en när jag kom hem o Noel körde gärnet med rörelser.. Såå häftigt, han är sååå stor helt plötsligt.. 

Idag när jag hämtade lilleman kom samma tjej som varje dag springandes o berättade att Noel va där borta, så söt! Nu sitter vi i soffan o kikar tv i lugn o ro, det är skönt det med ibland. 


Noel drar upp mitt linne varje dag, lyssnar, pratar, klappar & pussat på bebis! Underbara unge! 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0