Den där ångesten..

Jag kan faktiskt inte förstå att om drygt 6 veckor ska vårt barn, våran lilla bebis börja på dagis.. Det är så himla känsloladdat för mig, han är så himla himla liten i mina ögon, även fast han numera springer, säger massa ord och förstår saker på helt annat sätt så är jag lite kvar i hans 4 månaders ålder, han känns alldeles för liten för att jag ska lämna honom, det gör så jäkla ont i mitt hjärta.. Så så ont!! Dom här dagarna på jobbet är så jobbiga när jag åker hemifrån, han blir ledsen och jag ännu mer ledsen..  Vi hade världens bästa första år tillsammans och vi är inne på vårt andra, o jag ska njuta av den här sommaren o hoppas på att vi får dela hela nästa sommar ihop också utan jobb.. Jag vill ju givetvis att han ska gå på dagis men det känns ändå så himla tungt! Och så måste jag börja rensa ut storlek 74 kläderna nu, jobbigt det med.. Buhu. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0