Söndag.

Vi hade en riktig myskväll igår, efter jobbet var jag förbi Tilda där dom andra var o sen åkte Fab o handlade o jag o Noel hem o planterade blommor och frön.. Sen åt vi oss proppmätta & lekte o busade, basse kom förbi också.. Sen fick Noel sova i soffan hos oss o vi kikade kärlek deluxe, sååå bra svensk film på pricken min smak!! 

Jag vaknade för o kissa nu o kan inte somna om, för det första med världens halsont, jättekul i mitten på juni.. Men också för att jag är så spänd på om våra vänner på på g till bb varje natt, känns nästan som jag också varit gravid sen det där testet i oktober.. Och nu tycker jag bara att Filippa ska komna ut.. 

Nä några timmar till sömn innan jobbet kallar, efter jobbet ska jag klippa Therese så är väl hemma vid sex kanske.. Natti. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är! Ja snart får hon ta & komma!!🙈men som sagt denna vecka precis innan midsommar eller på midsommar vill hon säkert komma hihi!

2014-06-15 @ 08:18:00
URL: http://louisebj.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0