My baby

Vi hade de super mys i mitt älskade rånäs igår, sommar, höst & vår är svårslaget där.. Det är så sjukt vackert! Vi skulle fota Noel eftersom han verkade piggare o gladare men det gick inte alls o det hade blivit såååå fint.. Menmen.. Han fortsatte va väldigt gnällig o somnade tillslut i 15 minuter?? Sen va han inte jätte glad precis, så hemskt när han alltid annars är vätödend gladaste & nöjdaste kille.. Vi kollade på kor o matade dom, sen åkte vi till faster, Johnny o kusinerna.  Där trivdes Noel jätte bra med massa leksaker även omman  jämnt skulle va med honom, på vägen hem somnade han tillslut men när vi skulle lyfta in honom vaknade han gallskrikandes o skrek från halv elva till halv sex imorsr, jag har verkligen aldrig varit med om värre, o jag har gråtit så mycket själv, han har liksom knappt hämtat andan för luft & ingenting hjälper.. Så hjälplös man blir, tillslut somnade han o sover än.. Han håller på o vakna tror jag o det känns inte som att han mår bättre nu :/  pappan har åkt o jobbat så får se hur dagen går! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0