Tisdag,

Fick väcka Noel halv nio idag så han hann få i sig en macka innan vi åkte till dagis, idag skulle han pröva sova för första gången o jag var ju inställd på det värsta! Lämnade iaf en överlycklig kille, åkte hem o alla fina mammor & barn kom o vi styrde helt sjukt god brunch.. Sen åkte alla vid 1 o jag satt bara o vänta o vänta på det där samtalet, men jodå sen kom det.. Efter lite gnäll hade Noel somnat på en madrass på golvet med flera andra barn & ett barn låg tillomed vaket.. Sen sov han i 2 timmar?!? O sen fick jag äntligen hämta hem honom, för varje dag jag är utan honom älskar jag bara honom ännu mer om det ens är möjligt o älska mer? 

Sen lekte vi ute o sen fick jag ett ryck o grävde upp alla jäkla trädgårdsplattor, dom vägde typ 20 kilo styck o satt så jäkla hårt fast.. Pappan har jobbat hela kvällen men vi hann mysa en stund innan Noel skulle sova iaf.. Båda mina killar sover nu o jag kikar alla program o tränar styrka! Blä 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0