Annandag påsk.

Mini fortsätter trycka rätt upp i revbenen, inga direkt sparkar längre utan mer stora rörelser, det är ju trångt nu så inte så konstigt.. Jobbet gick bra, hade massa att göra i snittet med leverans så dagen gick fort iaf, men känns som jag inte gjort annat än o spy idag, det är verkligen precis som magsjuka, det bränner i hela magen o halsen o så tvingar det upp sig själv.. Vidrigt. Men ja, vi kämpar på.. Max 7 veckor kvar.. Det kändes iofs sjukt mycket, snälla lilla bebis kom lite tidigare! 

Nu är vi i rånäs, Noel tjatar om att åka dit o jag ville inte bara va hemma.. Jag ska göra en mango & kräft kompott till förrätt, mums! 

Mini har för övrigt hittat en ny favorit sida, såhär ser jag ut mest hela tiden.. Jätte fint! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0