Lussebullar

I veckan har vi bakat runt 8 plåtar lussebullar, tre omgångar deg varav en mjölkfri.. Såå man kan tro att jag är trött på Lussekatter nu men nej! Marika & barnen va här i onsdags på lek, lunch & fika med lussebulle, kvällen innan lussebulle, i torsdags lussebulle! 😅 

Vi har haft en toppen mys kväll i håtö, barnen har gått all in o när vi åkte hem efter tio trodde jag att vi alla skulle somna direkt men nä, jag o Noel började tömma skåpen medans lillebror sov vidare i sitt rum o imorgon ska allt va tömt är mitt mål 😅 imorgonkväll har vi även lilla julafton hos fabians mamma ! Nu börjar dock ögonen säga sitt, sååå sov gott! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar såååå fint!!!!

2015-12-19 @ 10:52:02

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0