Onsdag

Jag håller på o sammanfattar mitt 2015, det tar lite tid men det kommer! Idag började vi ju dagen med BVC, åtta månaders kollen 1 vecka för tidigt. Mio väger nu 8450 gram & är 69,8 cm lång så jag säger 70 😅 Noel vägde 9,3 & va 68,2 lång vid åtta månader, det är rätt kul att dom hållt i princip samma avstånd hela tiden.. Mio är också lite kort, 1 streck under medel men längre än Noel, han ligger en kurva under på vikten men följer sina kurvor jättebra! 

Sen åkte jag hem o lämnade honom o sen till jobbet, Pappa fyller 50 i februari o ska bjuda oss alla någonstans, det har velats länge nu men idag ringde jag o bokade, så den 17:e februari åker vi till Egypten.. Jag längtar!! 

Jag va hemma från jobbet precis innan sex, och idag kom ju vårat kök så det är rätt fullt här hemma nu. Sen började jag slipa och sen har har hunnit måla 1 sväng.. Andra blir imorgon, Fab har satt lister & satt upp skenorna till köket.. Sen förberedde jag morgonens förrätt & nu ska jag försöka sova.. Det blir en lång dag imorgon.😅🙈 Vill önska er ett riktigt gott nytt år! 💞 här ska vi bo.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0