Favorit

Man får många favorit bilder under två år på sitt lilla hjärta, och jag längtar så efter att få se om lillebror/lillasyster är dig lik, Samma mörka tjocka hår som en tuppkam, tjocka underbara kinder som alla älskar.. Ja jag börjar bli rätt ivrig nu, har svårt o somna o funderar bara en massa.. Vem är du? Jag blir mer o mer säker på en kille även om det mesta pekar mot tjej, bara för att jäklas eftersom jag är så nyfiken typ. Hur som helst är jag överlycklig över båda & ett friskt barn, men klart man undrar ihjäl sig! Och pluttis sparkar o sparkar nu. Som jag saknat det här!

Den här bilden har vi på en jätte stor canvas och ska sitta i hallen & sen en likadan på lillen i magen under. Kommer bli såååå fint!! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0