Hejhejhej hemskt massa hej.

Jag har faktiskt noll lust o skriva här, hoppas lusten kommer tillbaka. 

Det har varit fullt upp ändå, i fredags åkte vi till Öregrund, käkade en god lunch, strosade runt, käkade middag o hängde med kompisarna! Noel är i en riktig trots period nu o det känns av. I lördags kom Louise o Filippa o hängde här ett tag, sen basse o Caroluna.. Filmkväll deluxe. Igår storstädade jag hela huset, o på kvällen kom Jocke o Carolina, thai mat, fika & Jurassic world ! 

Imorse började vi med ett besök hos sjukgymnasten, Mio har som Noel också hade lite platt bakhuvud.. Nu kom han knappt upp på första skalan men iaf. Sen raka vägen till Täby C för o fixa det sista inför dopet på lördag, skor till mig, finkläder till grabbarna! O så massa pyssel grejer.. Nu är Jocke o Carolina här, vi har grillat o nu äre Bajen på tv.. Sen spelkväll! Om vartannat bakar jag maränger, alltså viket göra.. Eller ja, väntetid. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0