Tid

Som sagt, ingen tid o när jag väl ska skriva har jag ju såå mycket o skriva o det blir långa noveller.. Men vi är påväg hem nu från Ullared, vi är i Södertälje så har cirka två timmar kvar.. Vi skulle ha befunnit oss i smögen nu men regnet har öst ner sen igår o det är ju svinkallt ute, så att strosa runt i hamnen, på smögen bryggan, sitta på klippor och äta Skagen känns liksom inte helt bra.. Så vi har tröstshoppat ännu mer i Jönköping, som om det inte räckte med alla tusen lappar på gekås men men.. 

Jag är iaf as nöjd med mina köp, Noel har fått massa klöder han egentligen inte behöver men eftersom utbudet till bebisar suger o det är bra till de större o Mio inte fick några så fick Noel desto mer.. Jag är mest nöjd över min gigantiska lykta, mina nya utekrukor, och ett jätte stort trä hjärta.. 

Bilen är helt proppfull, och takboxen lika så.. Vi har fått tre toppen dagar även om jag önskade att vi satt i smögen o inväntade solnedgången nu..

Killarna har varit superduktiga, inte ett enda gnäll i bilen.. Noel har väl haft lite för mycket myror i brallan för o gå o spana på gekås eller sitta still o äta men annars så.. Förstår ju helt klart att många lämnar bort barnen när dom åker hit också men det är Noels tredje år så äsch. Vi vill ju inte va utan honom o en lekpaus behöver alla.. 

När vi kommer hem ska vi duscha/bada allihopa, sen ska barnen sova hoppas vi o vi lägga oss i soffan med massa tända ljus o se tredje nya falk filmen. Och cirkeln om vi orkar, är taggad på skräck 🙏🏻 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0