MAJ

Nu är maj här, som vi väntat på den här månaden & nu har vi ynka tio dagar kvar till bf.. Jag är skit nervös, kände aldrig såhär med Noel men det är väl en blandning av att veta vad som väntar och att inte veta vem som finns där inne. Jag har rent ut sagt SKIT ont i ryggen, fogarna ja vart det nu är så fort jag suttit eller legat nån liten minut.. Värst är såklart alla toa besök på natten, jag kan liksom inte stödja på benen hela ryggen viker sig o det gör såååå ont när jag ska ställa mig o gå! Men så länge jag går o går känns det bra så ja ingen vila då haha. 

Jag har ju tre datum då jag tror h*n kommer, måste be fabian gissa också han har ju faktkskt inte ens sagt vad han tror finns därinne.. Tråkmåns. Ja jag kan inte sova, lagom kul med två snarkande killar bredvid men men.. 


Samma veckor 38 & 39.. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0