Milkshake

Vårt lilla hjärta har ingen bra dag idag, så han har fått hänga i babybjörn för det enda som duger är att ligga på bröstet o det blir ju lite svårt med en till kille som behöver uppmärksamhet. När han somnade började jag rensa garderoben, as smart tyckte jag o sen ville jag bryta ihop.. Jag har så VIDRIGT mycket kläder, och säkert 15 plagg med prislappen kvar.. Ändå har jag INGET o ha på mig, konstigt det där..

Pappan har nämligen varit o tränat o då går ju hela kvällen.. Ingen bra timing till träning ikväll med andra ord.. Jag hade behövt duscha o färgat håret, men men.. Imorgon kanske. Jag o Noel lyxade med milkshake till Emil i Lönneberga! 

Fått önskemål om att lägga ut recept så då kör vi på det! Choklad milkshake! 

Till 2 stora glas 
2 dl röd mjölk 
7 dl choklad glass 
1/2 dl vispgrädde 
1 msk vaniljsocker 

1/2 dl vispgrädde till topping. 

Kör alla ingredienser i en mixer eller med elvisp, häll upp i glas o toppa med vispad grädde, kakao & marsmellows! 

Drick o njut!  Lätt som en plätt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smarr!!! 😋

2015-05-26 @ 21:39:49
Postat av: Therese Eklund

Smarrkommentaren va jag! 😂

2015-05-26 @ 21:40:30

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0