Onsdag

Redan onsdag, igår väckte Noel oss vid nio o mini sov fortfarande.. Sen klippte fabian gräsmattan, jag städade, ammade, underhöll Noel, klädde på två barn osv.. Helt slut sen så kom Emma med thai mat, bebis gosade i flera timmar tills hon åkte.. När killarna hade somnat kollade jag o min kärlek på film, en ny svensk.. 

Den minsta har börjat få magknip, blääääää känner jag inför det! Så ska köpa magdroppar idag så får vi se.. Annats är han så snäll, sover o sover o äter lite ibland. När han är vaken ligger han bara o tittar. Älskade lilla skatt. Idag väckte Noel oss åtta, alltså sooooov unge, nu när den minsta sover länge 🙈 vi ska eventuellt iväg o köpa en grill idag, fabian får det av oss i födelsedagspresent o lika bra han får välja modell själv.. Sen ska Noel få leka i lekparken om vädret blir bättre o sen ska det bakas. 

Imorgon fyller min kärlek 26 år, galet.. Jag känner mig i princip återställd sen förlossningen, vi åkte ju o shoppade dagen efter men nånting som inte är återställt o som jag hoppades skulle försvinna så fort han va ute är foglossningen, alltså har såååå ont i ryggen o fogarna.. Går fortfarande som att jag är höggravid, när försvinner det liksom? Eller försvinner det aldrig? 

Nu ska vi morgonmysa i sängen alla fyra! 💙 


Kommentarer
Postat av: leyla andersson

Men gu så kul haha :)

2015-05-13 @ 12:17:03
URL: http://leylaandersson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0