Tisdag

Idag åkte jag o lämnade Noel hos mormorn & spenderade några timmar på jobbet.. Sen hämtade jag honom o så åkte vi hem lagom tills pappan kom hem. Middag med Jocke o så har han satt kakel i tvättstugan, stod mellan dom de blev o vita tegelsten. Jag tyckte nog mest om dom vita haha, men vet hur mycket fabian ville ha dom andra o det har nog liiiiite o göra med att dom kostar 4500 kr/ kvm ! Nu betalade vi såklart inte det men ändå.. Och det blev superfint.. Imorgon är det som sagt bm besök, hade hoppats på att missa det men ska bli mysigt en förhoppningsvis sista gång. Imorgon bokas även ett TUL, det är rutin men det hoppas jag verkligen vi slipper gå på.. Återkommer imorgon helt enkelt om en update från bm. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0