Vräkning

Ja jag känner mig liksom lite tvungen o föda idag efter morgonens händelse.. Det gick bra hos bm, nu har bebisen tryckt sig ner ordentligt iaf, vågen visade iaf + 7 kilo & hjärtljuden låg på 138 och sf måttet 33,5, 3,5 cm mindre än Noel.. Och ganska långt under medelkurvan men följer sin egen kurva o det är ju de viktiga.. Utifrån mina värkar sen igår trodde hon inte vi skulle behövs passera bf, men ett TUL måste ju ändå bokas in så den 19:e väntar ultraljud o sen får vi en tid för igångsättning strax efter om vi nu måste gå så långt.. Killarna sover, sen vila för lilleman idag och jag har tryckt i mig en hel ananas, två koppar te och en smoothie.. Ja som sagt, jag försöker med dom medel som går.. 

 

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Hoppas att allting går bra. Känns som det är på gång nu.. All lycka till er! 💕

2015-05-07 @ 18:00:15

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0