Tisdag.

Jag skulle vilja skriva en novell om kvällens derby, men det kommer jag inte göra. För min egen & andras skull. Men jag fattar inte hur jag blev sån här supporter.. Shit alltså, jag har varit så nervös, så glad & så jävla arg rent ut sagt, det kändes typ mer som min match än fabians.. Och jag inser att jag kommer bli en såndär hockey morsa alla andra morsor hatar.. det gick med andra ord inte helt bra o jag är typ i nån slags extas av hat? Hur e det möjligt, kan inte minnas att jag var såhär när jag spelade fotboll? Okej till något roligt.. 

Min fina vän fick en liten liten dotter igår, fyra veckor för tidigt o imorgon skulle vi ha förevigat magen på bild.. Dom har bråttom ut dom där små underbara barnen! Nu längtar jag efter o få träffa dom. 

Imorgon har vi sjukgymnasten på agendan o så kanske vi besöker marknaden, det känns rätt sämst med tanke på hur den är placerad iår, inte särskilt mysigt alls menmen. Alltså jag har såååå mycket o skriva, just nu pågar något helt galet i min hjärna, jag skriver sidor efter sidor av bara strunt men sååå mycket känslor.. Men det hör nog lite till hösten, deppiga låtar, mörka kvällar, tända ljus, en massa känslor. Klart det blir lite svammel & det skriver jag gärna ner av någon anledning! 

Som tex att Mio blir 5 Månader imorgon?! Eller att han är så sjukt olik sig nu från när han va typ 2 månader? Hur är det ens möjligt? Att såå mycket händer på såå kort tid! Det är sååå himla häftigt o se Båda våra små killars utveckling, men tiden kunde gärna få gåå lite saktare.. Samtidigt som jag längtar tills den dagen vi kanske får en till familjemedlem. Livet är så sjukt galet häftigt o läskigt på samma gång! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0