Tisdag!

Idag när jag o Marika lämnat barnen på förskolan brunchade vi o hade en toppen dag, åkte o hämtade barnen ihop o så hem. vi bor så himla nära varandra o barnen går på samma förskola o samma tider så vi borde ses mycket oftare o det hoppas vi att det blir ändring på nu, så imorgon åker jag dit o myser. 

När pappan kom hem käkade vi bakpotatis med hemma gjord Skagenröra o den blev såååå jäkla god, kanske var för att jag skakade räkorna själv vem vet. Sen åkte pappan på träna o båda killarna somnade i soffan halv sju. En lugn kväll helt själv med andra ord. Ibland är det såå skönt! Har passat på att framkalla 400 bilder, vad jag nu ska göra med dom, men nu äre gjort. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0