Vääääääädret!

Vädret är magiskt just nu, jag njuter till fullo för jag vet att det snart kommer bli regn igen! Vi vaknar av att solen skiner in, lämnade Noel på dagis o så kom Emma o vi haf suttit ute i solen med gottis, hög musik o bara njutit! Sen åkte vi o hämtade storebror o köpte glass o åkte o satte oss i Norrtäjje, där va vädret inte lika bra så de blev en snabbis bara mem vi lyckades hamna vid massa vitsippor, alltså mitt hjärta slår typ volter.. Sån foto nörd är jag! 

Sen hem o här skiner solen för fullt, vi bor helt klart på solkusten! Mio sover, fabian o Noel grejer på tomten o jag fångar de sista solstrålarna för idag! Imorgon ska vi till bästis number two!

Jag blir verklihen så glad för alla fina kommentarer om mina bilder, ni anar inte! I helgen på jobbet i kassan säger en tjej helt plötsligt " du har magiska bilder, jag älskar dom.. Din familj måste vara så tacksamma för alla fantastiska bilder!" Varav jag svarade att dom mest hatar min kamera haha, men som hon sa, senare kommer dom vara sååå tacksamma & det tror jag med!









 

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAGISKT VAR ORDET!

2016-04-12 @ 16:49:44

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0