Hagaparken

I söndagsmorse åkte vi mot Solna och Hagaparken, jag fotade världens gulligaste Rebecca & hennes familj, det är andra gången vi ses och det känns som vi känner varandra såå väl, konstigt det där!

Sen kikade vi runt i den magiska parken och sen tog vi en sväng i fjärilshuset och kikade på hajar!
En väldigt mysig dag med mina killar som avslutades med Thai middag hos Micke och Nok!

Idag hade vi veckans brunch och Mio somnade påvägen hem och sov sen 3 1/2 timme, samma igår och sen somnade han för natten 19:50.. Det är lite av en rutin så hoppas den håller i sig!

Jag är sjuk, kände mig så dålig inatt och nu har jag ont typ överallt och snoret bara rinner! Sådär lagom passande när jag ska vara gräsänka i fem dagar! Fab åker ju till Italien tidigt torsdag morgon så vi träffas sista gången imorgonkväll, och sen syns vi på tisdag! Buhu!

Men jag kommer ha huset fullt av brudar så vi kommer nog klara oss fint! Hoppas jag!😅👏🏻


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0