Tid

Ja tiden flyger förbi och jag hinner inte med, sommaren är snart slut och tanken på att det är min sista lediga sommar som mammaledig känns inte kul alls. Men först ska jag mysa hela hösten och vintern med min lilla kille! Det känns som ett så himla bra val att låta han börja i januari på förskolan, han blir två månader äldre än vad Noel va och det kändes så bra med Noel! 

Vi har två veckors semester kvar ihop alla, i veckan skulle Vi åkt över till Åland några nätter ihop med Sandra, Johan o barnen men så blev det inte så vi får se vad för mys vi hittar på istället.. På fredag väntar iaf Lars winnerbäck och sen en helg med jobb! 

Vi har ju hunnit vara på Gotland, Ullared & uppe i Ljusdal med vänner, så härliga dagar och fantastiska minnen att bära med sig!💞 

I helgen har det varit dop för Wilma, sen middag hos Johan o Sandra och igår fotade jag bröllop! En bra helg! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0