Egypten.

Vi är här, flyget gick väl som jag förväntat mig, dessutom fick båda killarna feber o Noel mådde & mår inte bra, han orkar några timmar o sen tar febern över, inatt hade han 39,9 och lillebror ligger runt 38,9! Mios feber beror nog däremot på att båda framtänderna är påväg ut, dvs tand 5&6! Det gnälls rätt mycket. 

Och tillbaka till flyget, det tar verkligen lång tid med barn, barnvagn osv.. Den obligatoriska räkmackan & ölen hanns inte med på Arlanda, sen va Mio dödstrött o ledsen typ tjugo minuter innan han somnade.. Så vi fick iaf äta i lugn o ro.. Sen vaknade han efter 1,5 timme o va vaken resten, somnade sittamdes i bussen till hotellet sen och jag hade hemsk migrän så vi gick o åt i princip o vid halv tio somnade jag o små killarna, medans pappan va iväg o kollade fotboll o drack öl! 

Imorse vaknade Mio halv sju o jag var så pigg så vi gick ut gick o kollade läget.. Noel följde med i tio minuter o sen gick han hem till pappan o sov 2 timmar till, sen va Mio trött så han o fabian sov vidare medans vi åt frukost! 

Sen har vi badat hela dagen o försökt söva bebisar..😅 De flesta har bränt sig rätt mycket trotts solskydd o jag är en av dom, otippat va? Men någon sa en gång att bästa brännan kommer från att man först bränner sig, vad vet jag!🙈😅 


Kommentarer
Postat av: Anonym

M A G I S K T!!

2016-02-18 @ 21:39:37
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Men åh :( stackars killarna! Underbara bilder :)

2016-02-21 @ 18:56:26
URL: http://jennifers.nu/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0