Lördag

Att det är lördag idag känns inte bra, det betyder tillbaka till rutiner på måndag, vi har blivit väldigt bekväma med o sova till 10-11 på dagarna o vara uppe sent.. Menmen, livet är så o kommer alltid att vara! Igår kom bänkskivan o det blev så himla fint! Sen hämtade vi kyl o frys för att slippa vänta tills på onsdag för utkörning, vill ju tömma dom gamla o bli av med dom också.. Sen stod hockey fredag på schemat, och nu är både Jocke o basse här! Nu sätts kaklet o det kommer liksom göra allt, de sista pusselbitarna faller på plats i köket då. Jag har typ redan glömt hur det gamla köket faktkskt såg ut, det har ju varit borta i två veckor o man glömmer fort.. Men jag blir nog påmind! 

Carolina kommer ut sen också så det blir lite sällskap för mig, annars underhåller jag barnen idag.. Jag har skruvat ihop alla lådor så nu finns egentligen inget mer för mig att göra! O jag har ju ändå både rivit det gamla golvet o hjälpt till o lägga det nya, spacklat slipat och målat allt som går att göra, skruvat skåp o lådor, städat, diskat, fixat mat och tagit hand om barnen, typ samtidigt... Ibland känner jag mig som en superwomen faktkskt! Och det känns! Idag ska vi nog ta en promenad i det härliga vädret! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen en superwomen! Det första tjejer tar nog bara hand om barnen!👊🏻

Svar: Men hallå!😱🙏🏻💕💕💕
izabella Åkerlund

2016-01-09 @ 11:04:09

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0