Dinner!

Ensam kväll ikväll, ja mina två trotsiga huliganer var förstårs hemma! Jag älskar & blir galen på dom omvartannat känner jag, och så fort jag skällt på dom får jag dåligt samvete! Men ja, dom är fantastiska just nu, bråkar, slåss, pussas och myser! Skriker, gnäller, grinar & skrattar! Låt oss hoppas att det är en genomgångsfas! 

Vi var till Täby idag, något jag kände rätt jobbigt inför, men vi var tvugna o det började så himla bra, men jag valde nog fel butik att börja i om man säger så, efter 20 minuters kö för att få betala var Mio inte road längre.. Jag hade tänkt kolla efter lite fint till mig själv men nää, ska försöka unna mig en shopping dag ensam snart! 

Sen kom vi hem o jag städade hela bilen, tvättade den och sem lagade jag middag till mig själv, dumt o deppa över o va själv när vi tar helg känner jag! 

Sen gick vi ner till vattnet o kastade kottar o blommor i sjön, killarna skulle kunna hålla på i en evighet o Mio ville helst bada! Sen somnade den minsta, jag o Noel myste till film o sen ville han också sova! När Fab kom hem började jag baka tårtbottnar till morgondagens studenttårta! Så är precis klar och ska sova nu, klockan ringer 7! 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilka underbara bilder =)

2016-06-12 @ 18:11:15
URL: http://www.nouw.com/sabinamalmberg

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0