Fullt upp!

Det är verkligen fullt upp nu, det händer saker hela tiden och jag är lite stressad! I tisdags kom Sandra o lillebror hit, vi åt lunch o fotade bebis, vädret var galet o när vi hämtat Noel badade killarna ute! Sen på kvällen åkte vi till havet o bara sprang runt o myste hela familjen! 

I onsdags hade vi brunch och sen grillade vi hos svärfar med kusinen o päronen.. Igår åkte jag o Mio o ordnade presenter till Noels fröknar eftersom han fick sommarlov igår, vi kom hem halv elva o Mio somnade i bilen och sov till halv två när jag fick väcka honom för att hämta Noel, under dom tre timmarna hann jag ordna presenterna, städa lite och se på Titanic medans regnet öste ner utanför! På kvällen åkte Fab o hjälpte till i jockes o carolinas kök o jag tog med mig barnen på en tripp till ödemarken typ för att träffa brudparet jag ska fota på midsommarafton.. En vääääldigt fin plats så hoppas hoppas vädret inte sviker! Sen hem o så rensade vi bland barnens skor, jag skämdes lite när jag precis klickat hem två par nya skor åt dom eftersom Mio hade cirka 13 par och Noel typ 15.. Helt onödigt jag vet,  men skor är ju sååå himla kul dessutom får ju Mio ärva av Noel så det blir ju mycket! 

Idag vaknade jag strax efter halv tio och alla sov fortfarande, så jag låg i sängen och drog mig till tio när Mio vaknade, pannkaksfrukost och sen in till Norrtäjje för att handla inför kvällen! 

Vid tre kom Marika, Erik & barnen och vi försökte heja fram Sverige till vinst men det gick ju sådär.. Så himla orättvist sådär i sista minuterna.. Menmen! Sen hat vi ätit o druckit gott o bara varit, så mys! Mio sov 1 gång idag o vägrade sova förns de åkt hem så hoppas på sovmorgon imorgon igen! 🙈 

Helgen kommer swisha förbi och då är vi inne i midsommarveckan vilket betyder massa fix o trix, killarna kommer få ha samma kläder som förra året faktiskt, ville ha de nya från årets newbie men tyckte nog ändå att förra årets va snäppet finare & jag köpte på mig en extra heldress till Mio jag hoppades han skulle kunna ha iår o de kan han, liiiite stor tom. 

Sen är ju midsommar över och min 25 årsdag väntar, två dagar fyllda med festligheter plus en utekväll på onsdagen med mins favvo tjejer, god mat & dryck och bara massa tjejbabbel! ÄLSKAR att fylla år! 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0