Håkan!

Jag fäller några tårar över att vi inte lyckades få biljetter till Håkan i helgen, det är ren tortyr att se alla bilder o filmklipp från Ullevi!😭 rent ut sagt så jävla orättvist! Fina älskade Håkan! 

Jaja, jobbhelgen är över och nu är jag ledig 6 helger, såå skönt! Även om jag gissar att jag kommer hoppa in några dagar o hjälpa till! I fredags va vi i rånäs hela dagen o kvällen som sagt, Igår efter jobbet styrde jag godaste salladen med massa gottis tillbehör, några glas rosé och bara mys! Idag hämtade killarna mig på jobbet o mot rånäs, drinkar, gambas piri piri och grillat till middag! Så gott! Sen bubblade vi i kylan, det blev en väldigt kall kväll! 

Nu har vi precis kommit hem o ska sova, ja killarna sover ju redan.. Imorgon ska fab hjälpa Jocke i köket o sen ska vi grilla hos oss på kvällen! Mys! 

På dagen tänkte jag gå en sväng på stan o sen köpa med något gott till parken o låta killarna leka där! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0