Midsommar förberedelser!

Ja dagarna går, vi tar vara på de fina dagarna och jag målar, idag har vi fixat inför morgondagens midsommarfirande! 

Jag har bundit kransar, tvättat 7 kilo färskpotatis, städat o fixat mysigt ute, gjort potatissallad, midsommartårta! 

Vi har klätt midsommarstången, tvättat bilen, hälsat på i nånö & jag har fotat färdigt midsommarbilderna redan idag, väldigt skönt! Imorgon har jag med andra ord inte överdrivet att göra, utan kan bara umgås och ha det trevligt! 

Vi startat dagen vid 12, sillunch, lite lekar, snaps, dans kring stången & sen åker jag iväg några timmar & fotar bröllop och kommer hem lagom till middagen! Vi firar med fina vänner & jag tror vi kommer få en toppen dag, kväll & helg! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du gravid?

Svar: Man vet aldrig !!
izabella Åkerlund

2016-06-24 @ 13:15:17

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0