Mina!

Har knappt sovit inatt av olika anledningar, o då vaknar man liksom inte riktigt utvilad.. Killarna sover fortfarande så jag passar på att ligga o dra mig lite! Det är måndag igen, två veckors till jobb för Fab o sen är det semester! Men först, min 25 års vecka!🎈 Idag ska vi till Marika o mysa, på tisdag är det brunch, onsdag ska vi ut o äta på ett glas jag o mina tjejkompisar för o fira mig, på fredagkväll kommer släkten, på lördag är det min fest för vänner & på söndag fyller jag år, med andra ord rätt fullspäckat! Såååå trevligt! 

Det betyder att jag ska va utan Mio för första gången en hel natt, nog för att han aldrig sovit med mig men ändå, det känns liiiite jobbigt!🙈 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0