Torsdag

Imorse när vi lämnat Noel på föris så gjorde vi bananpannkakor, nyttigt, enkelt o snabbt fixat! Sen gick vi ut o lekte o grävde o hade oss, när Mio sen skulle sova målade jag räcke, nu är det tre baksidor kvar o sen är jag färdig! Såå himla skönt! 

Sen hämtade vi Noel o tog en pw o plockade in fräscha liljekonvaljer, de bästa stället ligger 1,5 km bort så blir en perfekt liten 3 km runda! Sen badade killarna hela em, graderna visade 40 grader i solen idag? Det är galet! 

Sen kom Fab hem o klippte gräset, jag dammsug o städade inne o sen åkte vi på korpen match o nu är killarnas lag ute.. Tråkigt menmen!  Sen njöt vi av sommarkvällen vid havet, såg solen gå ner o kastade stenar! Killarna somnade i bilen på väg hem så Vi har kikat Johan Falk o ska sova nu! 

Klockan ringer 7 imorgon, Fab ska jobba åt mina föräldrars vänner hela dagen imorgon så jag o mina små killar ska sola o bada pool heeeela dagen! Så lyxigt! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0