Tid

Jag är ju van att vara mycket själv, fabians hockey tog mycket tid o han va alltid borta 5 kvällar i veckan och inte bara i två timmar liksom.. Nu när han inte spelar har de känts väldigt skönt, ingen stress med middag vi hinner ses allihopa o mysa! Men de senaste veckorna har jag tränat, jag är borta 1,5 timme på kvällen o Fabian har fått lägga barnen, inget konstigt jag vet men de känns sååå konstigt! Det är ju liksom "mitt" jobb & jag får en aning dåligt samvete! Men det känns så skönt med egen tid, och att det är något bra för kroppen man gör gör ju saken bättre, och man behöver verkligen det!

Men nog saknar jag egentiden med mina små killar också & Fabian saknar nog hockeyn mycket mer än vad han visar!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0