De senaste dagarna!

Jag hinner inte med, tiden springer iväg och dagarna är fullproppade! Hösten har visat sig från sin bästa sida och vi har ätit middagar med vänner, jag har jobbat, handlat massa perenner & träd, fotat massa, tränat & ätit nyttiga bruncher! Livet hörni, livet!

Imorgon ska jag o Mio till Ikea med Marika & Thea, på fredag har jag fotojobb o sen middag hos Louise,Daniel & barnen! På lördag fotojobb & sen troligtvis middag med brudarna, på söndag fotojobb och sen hoppas jag på fiiint väder så vi kan ha en mysig ute höst dag hela familjen!

I måndags var vi iväg allihopa för o provfota på ett ställe inför en gravidfotografering & det kommer bli magiska bilder, på köpet fick vi mysigaste kvällen alla fyra!

Vi har fått en katt också, alltså den har kommit hit o vi har förgäves letat efter dess ägare, killarna älskar katten o den verkar älska dom med.. Såå ja vi får väl se hur länge den tänker stanna!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0