Dom här två!

Hur jobbigt saker än är så blir allt lätt med dom här två, vilken dålig dag som helst får dom att bli bra!

Jag skulle kunna skriva en novell, men så är det ju ibland.. Men jag låter bli! Istället är jag glad över mina vänner som bryr sig på riktigt, det känns fint att inte behöva säga något, dom ser det ändå!

Fab har åkt till Italien nu & jag kan inte somna om.. De senaste tre nätterna har inneburit väldigt lite sömn, jag som är sjuk 1 gång om året Max lyckades pricka in när Fabian är bortrest såklart, snoret rinner, halsen värker & bihålorna vill sprängas typ! Så med andra ord är jag rätt seg, men det kommer nog bli bra.. Vi är själva ikväll och sen är helgen fylld av fina vänner som kommer & håller oss sällskap! Så vi överlever nog!

Det känns bra efter en så lång semester att få vara ifrån varandra några dagar, även om typ 3 dagar hade räckt för mig haha! 5 är liksom nästan 1 vecka, och vi kommer typ inte ses på 6 dagar..

Nåja, nu ska jag försöka somna om!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0