Söndag

Vi hade en underbar kväll i fredags, tapas i mängder, för mycket vin, skratt & sång! Alltså hur lyckligt lottad är man inte med alla dessa underbara vänner!? Mio sov tre timmar på dagen & somnade sen tio i 7 för natten, vaknade till vid elva o somnade om och väckte sen mig vid tjugo i nio, alltså tack! Jag & Emma la oss vid tre tiden nämligen så det behövdes, på morgonen kom Carolina o Wilma tillbaka o vi styrde brunch! När dom åkte vid 1 somnade Mio och jag o Noel gick o vilade, det slutade med att vi också somnade och vaknade 16:15 då sov Mio fortfarande!

Sen kom Sandra, Petra, Angelica o barnen på tacos kväll! Lite alkoholfritt bubbel och drinkar! En så bra kväll!! Mio somnade vid 7 igår också och sov hela kvällen, känns liksom så konstigt att bara ha 1 barn vaket på kvällarna!

Idag gick vi upp halv tio, städade o fixade och åkte sen till rånäs där vi åt! Nu är vi hemma o Mio ska sova och jag o Noel ha feting myskväll, massa frukt, choklad och mys!

Imorgon är det måndag och jag kommer förmodligen räkna ner timmarna hela dagen tills jag får pussa på Fabian igen, typ sådär mitt i natten men det gör ingenting, har längtat ihjäl mig!

Är det bara jag? Måste ju vara för att jag älskar honom sådär löjligt mycket! Killarna saknar också pappa, igårkväll sa jag till Noel " vi skickar en Godnattbild på oss till pappa för att jag saknar han så mycket, då svarade han " mamma, var inte ledsen. Jag saknar också pappa, jättemycket! Man han kommer hem nästa vecka!" Liksom vaaaa, min fina stora kloka unge!

Nog om saknad! EN SJUKT BRA HELG, tack för att ni finns fina vänner!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0