Våren är här!

1 Maj igår & våren kom med det, Alltså MAJ? På riktigt, hur fort går tiden?? Mio blir TVÅ ÅR om bara några dagar, kan inte förstå 😭😭 


Igår jobbade jag sista helg passet & sen hämtade jag killarna & vi hängde i lekparken hela kvällen i bara tröjor, sen blev det 6 km Pw ! 

Idag hade vi födelsedagsbrunch för Angelica, efter nästan fem veckor med strikt kost & få unnardagar var det sååå gott & värt !! 
Jag är så stolt över oss, över mig själv! Vi tränar kämpar & sliter, men äter!! Vi bantar inte utan äter oss mätta med bra mat! 

På nästan 5 veckor (på torsdag) har jag gått ner nästan 5 kilo & tappat 36 cm totalt på kroppen! Alltså high five till mig själv ändå? 

Sen åkte vi iaf o köpte lite blommor, pioner bl.a. Och sen kom jag på att jag ville ha en ny rabatt, sagt och gjort, jag gjorde en & det blir nog så fint om något år när pionerna verkligen vuxit på sig! 

Sen åkte vi till Norrtälje & tog en sväng på stan, middag på espresso house & en sväng vid ån! Sen 1 mils Pw & lite utegym med brudarna! Grymma dagar maj bjudit på & jag hoppas dom håller i sig :) 



Kommentarer
Postat av: Louise

Så jäkla gryyyyyyym vännen!!!😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Svar: ❤❤❤❤
izabella Åkerlund

2017-05-03 @ 07:52:18

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0