Good work.

Det blev nästan 6 km intervaller med mamma & barnvagnen idag.. Fick en fråga om hur jag körde intervaller med vagn, och oftast är jag utan vagn, men annars kör jag på vägar som vagnen funkat på.. Dvs på vägar med asfalt eller hårtpackat grus.. Idag fick dock min mamma välja väg och vi hanmade i värsta träsket.. Herregud haha! Men jobbigt vare och skönt efteråt! Sen hängde vi där ett tag och sen åkte vi hem & lagade mat, tvättade en maskin tvätt och börjat städa av lite.. Fab har åkt på träning och Noel är nybadad, tänkte att vi skulle sova snart men han röjer som vanligt, han klättrar, ska ställa sig mot allt, riva ner alla saker, dra i kablar, blommor, lampor ja.. Lugnet är över!! Vill inte ta bort alla mina fina lyktor! Haha! 
 
Imorgon ska vi hänga med kompisarna!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0