Let go.

Blev ingen träning idag, förutom situps och plankan då.. Regnet vägrade sluta falla! Jag har suttit med bild redigering & är äntligen klar så imorgon läggs dom på lådan.. Ska såklart visa några bilder här så småningom, vill att familjerna hinner få se dom först. Men jag är jätte nöjd & hoppas dom blir detsamma. ❤ Vill ni få fina höst bilder? Kontakta mig. 
 
Fabian har varit på borta match, och såklart fått en puck på foten så han är nog hemma imorgon.. Vi ska framkalla bilder, förstorningar & canvas och sen blir det väl sängen. Noel har feber & har mest sovit hela dagen känns det som, lilla hjärtat. Tror det blir många uppvak inatt! Appråpå lchf, har fått en massa tips mm så numera kör jag GI, vill inte bli knäpp på kuppen, det kan inte passa alla & det passade inte mig!
Hoppas på bra resultat och bra mående! 
 
Imorhon åker vi nog till Rånäs och tränar skiten av oss om regnet slutar falla vill säga & Noel får ju hänga i vagnen så han ska ju inte tränas skiten ur, haha. Syftade på mig och min mamma! Godnatt! ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0