ett tomt rum.

igår mådde min mage & kropp fortfarande inte okej, vilket ledde till att jag inte kunde
åka till sumpan och till mina käraste vänner, helt värdo. istället tog jag det lungt, gick
på ljusparty och bakade. Vilket var ett självklart bra val, idag har jag också bakat och sen
varit i norrtälje och fikat med fanny, köpt fiskar och skrattat oss hesa. sen åkte jag med
min man hem, nu har vi ätit en kanongod middag ikväll blir en lugn kväll. Imorgon
kanske fanny kommer på besök och dricker lite vin med mig då jag ska passa min lillebror.
Jag vet att ni tänker likadant som mig ibland, och jag vet att ni saknar det ni också.
men ingen verkar vilja, hur kan det komma sig. att allt tog slut så fort.
" http://izabellaakerlund.blogg.se/2007/august/grat-hysteri-en-standig-jakt-efter-toalet
ter.html#comment
 "  världens bästa minnen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0