Fuego.

Efter söndagens jobb blev det hockey derby, dessvärre förlust.
sen bjöd fab på namnsdags middag, en perfekt kväll. Igår jobbade
jag, kastade mig hem och så kastade vi oss till rånäs och vidare till
thuns.. herregud, kändes mer eller mindre inte som jag skulle överleva,
stressen alltså.  Idag jobbat, hem laga middag och så iväg och träna.
Dans fuego, jäklar vad kul.. deffentivit ett favorit pass, kommer hänga
på friskis på tisdagar.. Nu ska jag hoppa in i duschen, och bänka mig
i soffan, rätt välförtjänt. Imorgon jobbar jag och på kvällen kommer
Sofie & Caroline hit på onsdags mys, frukt och te och annat gott +
film. åhh, älskar spontana saker som dessa, kvalitetstid it is. ♥



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0