Torsdag.

Vilken dag hann det jag skulle, var hos naprapaten
och fick bla. akupunktur.. känner mig rätt mör
fortfarande, och en aning febrig hör till det naturliga..
Skulle avta imorgon, hon trodde inte att jag behövde
komma tillbaka, känns skönt för kassan iaf..
Så nu håller jag tummarna.. Sen till rånäs god lunch
med mammi och sen pw på 3,8 km. Så skönt.. Dock
får jag förbannat ont i fötterna eller nä, men går inte
o förklara precis vart så får bli fötterna.. kommer till
jobbet och blir en ovanlig jobb dag/kväll har Larmet..
jisses, men har gått bra helt klart.. 1 timme kvar och
är rätt lungt, men man ska aldrig säga aldrig..

btw, appråpå resan.. vi hade bestämt oss för o boka
idag och då är den självklart slut.. så nu håller jag koll
för fullt på nya resor.. Hoppas hoppas hoppas. ♥

Ha en fin kväll kära ni.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0